Alla inlägg under oktober 2018

Av Carina P Alfredsson - 15 oktober 2018 11:25

Hej!


Jösses vad tiden rullar på!!! Det var verkligen jättelänge sedan jag skrev något här i bloggen. Tiden har inte riktigt räckt till och lusten har inte heller infunnit sig får jag erkänna! Allt är bara bra med katterna här och det rullar på som vanligt. Sommaren har ju varit heeeelt fantastisk varm och härlig. Katterna har njutit ute mycket under nästan hela året som jag inte varit inne och skrivit här. Milo har växt till sig och är nu i dagsläget en stor kraftig pojke med bra silkig päls och fina blåa ögon. Han har utvecklats ganska sakta men börjar verkligen komma sig mer och mer nu. Han har har blivit pappa till en liten fin bebis som föddes i M-kullen. Tanken är att han ska få bli pappa till några fler kullar här framöver om tiden räcker till och om katterna vill förstås. Vi har både Alice och Leya som vi väntar på att dom ska börja löpa snart. Då får vi hoppas att vi kan få till någon liten "date" här för flickorna. Ni får hålla utkik här på hemsidan där jag uppdaterar så snart det händer något nytt spännande! Ha en fortsatt fin höst!


Jag bifogar lite nya bilder på någar av katterna här:

     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards