Alla inlägg under januari 2017

Av Carina P Alfredsson - 29 januari 2017 14:04

Ja då har vi kommit en bit in på nya året och jag tycker det känns skönt att lägga år 2016 bakom oss! Det har varit ett tufft år som varit mycket berg och dalbana för min del, så jag känner att 2017 kommer säkert bli ett bättre år förhoppningsvis! Lille Kevin Costner har nu flyttat till sin nya familj och han har varit vääääldigt efterlängtad kan jag säga...men nu så äntligen har han flyttat. Han kommer få ett toppenhem med en ny liten "kattmamma" som kommer ta hand om honom på allra bästa sätt. Vi önskar honom lycka till i sin nya familj och vi tror säkert att han kommer trivas. Vi har även hunnit varit iväg på utställning i Örebro. En jättetrevlig utställning där Nerikes Kattklubb firade 50 årsjubileum. Vi hade med oss Melker som fick med sig sina cert hem båda dagarna med fin kritik, så vi känner oss mer än nöjda, utställningen var väldigt välanordnand som vanligt! Vi har även haft några flickor härhemma som löpt... så om nu Melker bara gjort sitt jobb och allt går bra, så borde vi kunna hoppas på lite kattungar här fram i vår, det är bara att hålla tummarna!





     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards