Alla inlägg under juli 2013

Av Carina P Alfredsson - 31 juli 2013 14:00

Äntligen kan jag lägga upp lite nya bilder här på bloggen. Jag har haft problem med datorn men har nu fixat så jag kan ordna med bilder genom bärbara datorn istället. Så idag lägger jag upp bilder på Yamenja som nu är 7 månader gammal. Tiden bara rusar iväg och imorgon är det redan augusti, inte långt kvar innan sommaren börjar gå mot sitt slut. Jag älskar hösten och hoppas på en fin sådan med många soliga dagar med klarblå himmel. Än så länge är det inga kattungar på gång men vi får hålla tummarna att det blir det innan detta året är slut i varjefall. Ha en fortsatt fin sommar alla besökare!!

     

Av Carina P Alfredsson - 10 juli 2013 18:08

Nu har vi kommit en bit in i Juli månad och vi har sommarlov och njuter av dagarna som dom kommer :)

Vi var iväg till Forshaga på utställning och vi hade med oss Alva och Yamenja och det gick bra för dom båda så vi känner oss nöjda över resultaten. Numera har vi en liten go Alva som också tagit titeln CHAMPION och vi känner oss så glada för det. Så nu är både Helmer och Alva CHAMPION och Lill-Elsa INTERNATIONELL CHAMPION så nu kommer dom nog få vila ett tag framöver tror vi. Det var lite info från oss, ha en fin sommar!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards