Alla inlägg under augusti 2013

Av Carina P Alfredsson - 11 augusti 2013 13:06

Tänk vad tiden går....Helmer har växt till sig och blivit en riktigt stor fin pojke!! Han väger lite drygt 4,5 kilo och är världens goaste nallebjörn, sååå snäll!! Han har blivit bästis med vår nya hund....en liten sheltiekille på 14 veckor!!

Dom leker och busar med varandra så mattorna bara ryker när det är jaglekar på gång, så mysigt att se.

Några fina bilder fick jag till på honom idag!

     

Av Carina P Alfredsson - 8 augusti 2013 10:44

Nu har jag varit iväg på en värmlands resa för att träffa goa kattvänner som bor en bit bort från oss! Min dotter Bea och jag gjorde en liten tripp till Madeleine och Håkan Högström på Stoneridge för att gosa med lite kisse bebisar och för att få se min fina Freddie som växt till sig och blivit en riktigt fin "man". Fick också träffa Freddies son, en underbar blåmaskad pojke som påminner så mycket om sin farfar Cornelis fast med drag från sin vackra mamma också förstås! Alltid roligt när man får åka iväg och prata katter som är såå roligt! Tack för en trevlig dag hos er Madeleine och Håkan!!

Sedan åkte vi vidare till nästa stopp som blev Edsvalla där min goa kattvän Gunilla bor tillsammans med sin man, ett väldigt trevligt möte där vi fick möjlighet att träffa vår Sigge´s bror Zimba, som var en riktigt STOR kisse om man jämför med Siggeman!! Klappade också på Zimbas kompis Bamze som också var en jättestor kisse :)

Gunilla som är en riktig mångsysslare hade gjort en sååå fin pärm till mig, vilken klippa hon är!! jag blev såååå glad!!!!!

Tack snälla Gunilla för pärmen och för en trevlig kväll hos er!!

Ja, vilken rolig dag vi haft jag och Bea, mycket gott fika har vi blivit bjudna på under dagen, så mätta i magen började vår färd hemåt framåt kvällen nöjda och glad över vår lyckade "kattresa"!

Lägger upp en bild på min underbart vackra pärm!! Visst är den fin??!!!

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards