Alla inlägg den 6 september 2012

Av Carina P Alfredsson - 6 september 2012 11:23

Tänk vad tiden går fort, den bara rusar fram och vi är redan inne i september!!

Helmer har funnit sig väl tillrätta härhemma hos oss och smälter in bra i vår lilla kattgrupp här.

Jag kan lova er att han har fått fart på dom alla, så emellanåt är det fullt "kattrace" här så mattorna

bara flyger kan jag säga. Helmer tyckte att våran hund Oliver var stor och otäck när han flyttade in men det 

bekommer honom inte alls nu och Oliver är så snäll , han bryr sig inte så mycket heller :))

Det har inte varit så mycket tid över till att fota, men några bilder kan jag erbjuda ivf, han har växt iväg lite och ibland ser det ut som att han ska ut och flyga lilla gubben hehe , men det har väl med åldern att göra hoppas jag.

Han äter bra och är ganska rejäl i kroppen, så tyngden finns :) Det är en vääääldigt social liten pojke som flyttat in , han pratar gärna och vill helst vara med överallt. Han gillar att vara med dom andra ute på altanen och sitta och kika på småfåglar som flyger förbi. Han är en riktigt liten goskisse, purrar så fort man lyfter upp honom...myyyys!! 


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards