Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Carina P Alfredsson - 15 februari 2016 11:04

Oj oj vad tiden bara rusar fram, det är knappt man hinner med! Vi har ju redan kommit halvvägs in i februari! Vi har hunnit med utställning i Örebro sedan vi skrev sist. Den här gången var det Yamenja och Melker som fick följa med. Allting gick jättebra och båda katterna fick kanonfin kritik båda dagarna och dom uppförde sig exemplariskt som vanligt. Med mig hade jag min lilla följeslagare Bea som fick ställa sin älskling Melker och det gjorde hon helt perfekt och hon kände sig jättenöjd. Tur att jag har en "hjälpreda" som brinner för det här lika mycket som jag! Tack gumman för att du hjälper mig såå bra <3


Nu har vi haft "allsång" på Estabolyckan´s kan jag lova! Alla har löpt här och jag tror t.om att Melker har löpt! Han har varit helt upp i taket och varit med i allsången han också! Men nu har allt lugnat ner sig och även Melker, så nu får vi hoppas på lite kattungar framöver här i vår. Tror inte det kommer dröja såå länge innan även Melker klarar av det här med tjejer. Han är en stor kille på 4.3 kilo sist vi vägde honom och han blir 9 månader här nu i dagarna. Vem vet han kanske kommer klara det fortare än man tror. Det kommer bli en spännande vår för oss här på Estabolyckan´s. Håll utkik här i bloggen där vi kommer uppdatera vad som händer här hos oss!


Lite utställningsbilder bjuder vi på förstås!

   

Skapa flashcards